Skip to main content
Beantwoord

Bezwaar tegen de berekende kosten door de KPN monteur

• November 29, 2025
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Er is een kpn monteur bij ons langs gekomen om een probleem te verhelpen wat er was nadat de vorige monteur een nieuw modem bij ons heeft geinstalleerd, de monteur heeft een nieuw glasvezelkastje geinstalleerd omdat het daaraan zou liggen, nu moet ik 80 euro betalen voor de monteur, volgens mij klopt dat toch niet. Het probleem lag niet bij ons.—  

Beste antwoord door bnh

Welkom ​@Elly laptopje!

Als het niet aan u lag, is het inderdaad gratis.
Ik vermoed dat er iets mis is gegaan, helaas kunnen we u hier nee mee helpen op het forum.

Het beste is om even te bellen naar KPN, spreek eerst in: "Ik wil een medewerker spreken" bij de bot en daarna uw probleem.
U kunt ook online een terugbelafspraak maken.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 29, 2025

Welkom ​@Elly laptopje!

Als het niet aan u lag, is het inderdaad gratis.
Ik vermoed dat er iets mis is gegaan, helaas kunnen we u hier nee mee helpen op het forum.

Het beste is om even te bellen naar KPN, spreek eerst in: "Ik wil een medewerker spreken" bij de bot en daarna uw probleem.
U kunt ook online een terugbelafspraak maken.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 29, 2025

Ik heb al telefonisch contact gehad, die meneer vertelde mij dat hij er niets aan kan doen, wat de monteur invult is altijd de waarheid en kan niets aan gedaan worden.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 29, 2025

Ik heb al telefonisch contact gehad, die meneer vertelde mij dat hij er niets aan kan doen, wat de monteur invult is altijd de waarheid en kan niets aan gedaan worden.

Dan even een klachtenformulier invullen ​@Elly laptopje , zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/algemeen/klacht

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 29, 2025

Klacht ingediend, bedankt.