Skip to main content
Beantwoord

Bij verlengen van mijn abonnement heb ik weer een Hussel abonnement gekregen, geen TV+

• May 20, 2025
  • 28 reacties
  • 339 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Klopt ​@Michel.uit.Arnhem ,

Maar in mijn bericht staat niet alleen de vermelding naar de telefonische helpdesk, maar ook de juiste link om dit zelf- en direct via internet te regelen. 

En die laatste optie is veel handiger, want dan ben je niet afhankelijk van de openingstijden van de klantenservice en je hebt geen wachttijd.  

Ah, duidelijk en helder! 😊

• Deelnemer
  • June 13, 2025

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Dag, wat zijn de voor- en nadelen van die overstap?

Mvg, Ed.

• June 13, 2025

Alles wat je nu hebt aan kortingen of gratis dingetjes ben je kwijt. Dus geen gratis Spotify of ESPN meer. Geen gratis opnemen bij 2 tv ontvangers. Geen gratis snelheidsverhoging ofzo.

De TV+ ontvanger is een Android kastje met meer mogelijkheden, maar daarmee ook wat ingewikkelder dan de oude tv ontvangers. Sommige klanten zijn er achteraf niet zo blij mee.

• Deelnemer
  • June 13, 2025

Alles wat je nu hebt aan kortingen of gratis dingetjes ben je kwijt. Dus geen gratis Spotify of ESPN meer. Geen gratis opnemen bij 2 tv ontvangers. Geen gratis snelheidsverhoging ofzo.

De TV+ ontvanger is een Android kastje met meer mogelijkheden, maar daarmee ook wat ingewikkelder dan de oude tv ontvangers. Sommige klanten zijn er achteraf niet zo blij mee.

Als ik naar het persoonlijk advies kijk in de verlengshop lijkt dit wel mee te vallen. Ik ga zelfs iets minder betalen maar hou wel zaken als opnemen, Netflix etc. Ik heb nu nog een Hussel abonnement met idd gratis snelheidsverhoging maar die snelheid zit ook in het nieuwe abonnement. Of zie ik toch iets over het hoofd? De wat ingewikkelder tv box lijkt me prima trouwens. Youtube kijken op de oude is een drama..