Goedemorgen, ben al meer dan 1 jaar bezig om een BKR registratie verwijdert te krijgen , ja heb al 20 keer gemaild naar rb@kpn.com , maar elke jeer gingen ze het uit zoeken en nooit meet wat gehoord, ze zeggen dat het abonnement nooit bestaan heb waarom heb ik dan überhaupt een registratie ? Ben nu weer terug bij KPN dus wil een mobiele abonnement afsluiten , aangezien Odido abonnementen uit sloppewijken verkoopt.. maar ja dat kan niet door die BKR..
BKR registratie wordt niet verwijderd
Beste antwoord door Arjan van KPN
Hoi
Ik snap dat je je vraag ook elders probeert beantwoord te krijgen, als je in eerste instantie geen respons krijgt bij het eerste loket. Maar dit is een vraag die we helaas niet via de Community kunnen beantwoorden. Ik kan je alleen adviseren je kredieten en registraties te bekijken via https://www.mijnkredietregistratie.nl/nl. Daar kun je precies zien wat je lopende kredieten en registraties zijn en wanneer ze eventueel aflopen. Als je daar ziet dat er echt één van KPN staat, dan kun je telefonisch met ons contact opnemen. De collega's van de helpdesk kunnen dan contact opnemen met de Klantacceptatiedesk en zij kunnen je dan meer vertellen. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt.
Houd er wel rekening mee dat we geen BKR-registraties kunnen verwijderen die zijn ontstaan door een betalingsachterstand. Deze blijven 5 jaar staan en zijn tussentijds niet te verwijderen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.