Skip to main content
Beantwoord

Blijft combivoordeel bij overstap naar Simyo?

• May 30, 2022
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Drantol
Topper

Ik heb momenteel combivoordeel omdat ik interactieve TV, internet thuis en mobiele telefonie afneem bij KPN. Als ik overstap naar een duurder telefoonabonnement bij Simyo (dochteronderneming van KPN), behoud ik dan mijn combivoordeel?

Vr gr

Sander

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Drantol, Simyo heeft zijn eigen voordelen als je via KPN een internetabonnement afneemt. Het zogeheten Simyo Compleet. Zoals al aangegeven, heb je dan wel geen extra entertainmentkorting bij jouw KPN abonnement. Enkel voor mobiele abonnementen(en) via Simyo gelden de voordelen van Simyo Compleet. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 30, 2022

Nee.

U krijgt bij Simyo wel dubbele data. Omdat u bij KPN een thuis abonnement heeft. Maar u krijgt bij KPN niets omdat u bij Simyo een abonnement heeft. Dus geen gratis pluspakket of entertainmentkorting. 

Drantol
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • May 30, 2022

Dan ben ik blij dat ik het gechecked heb want de klantenservice zegt van wel. Ze kwam, om het netjes te zeggen, niet capabel over. Vandaar mijn navraag hier. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Drantol, Simyo heeft zijn eigen voordelen als je via KPN een internetabonnement afneemt. Het zogeheten Simyo Compleet. Zoals al aangegeven, heb je dan wel geen extra entertainmentkorting bij jouw KPN abonnement. Enkel voor mobiele abonnementen(en) via Simyo gelden de voordelen van Simyo Compleet. 

Drantol
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • May 31, 2022

Bedankt voor de bevestiging. Ik blijf bij KPN 🙂