Ik heb een betaalafspraak met kpn. Ik heb mijn persoonlijke situatie uitgelegd dat ik zonder geld gezeten heb ivm een uithuisplaatsing ivm …. Ernstig geval HIER KAN IK NIKS AAN DOEN en dit wens ik ook niemand om t te moeten meemaken. Hierdoor belde ik optijd kpn op zodat ik niet in de problemen zou komen. De medewerker van kpn begreep mij en gaf aan een betalingsregeling voor mij te maken voor €25pm. Hiermee ging ik akkoord. Er werd uitgelegd dat ik elke maand een ideal link kreeg zodat ik zo de betaling kon doen. Dit is afgesproken op 18 maart 2023. Echter heb ik nooit een link ontvangen. Hiervoor heb ik gebeld en ze gaven aan dat de link nog komen zou want echter moest ik pas in april betalen. “In april (stond geen datum) zou de eerste betaling plaatsvinden”.
Ik netjes wachten… KRIJG IK VANDAAG notabene een mail dat morgen mij mobiele abbonement geblokkeerd wordt omdat de factuur voor €270 niet betaald is. Hoe dannn. Ik ben zo ontzettend kwaad. Jullie sturen mij niks en nu ben ik alsnogggg de dupe ervan. Kom ik. Ik ga al door een moeilijke periode heen met mijn zoontje van bijna 1 !!! (Uit huis door prive dingen en in een opvang) Ik ben echt woest. TOCH BEN IK AFGESLOTEN. Door jullie eigen fout !!!! Bedankt he. Zodra ik kan overstappen ben ik weg. Vreselijk bedrijf.
Plusssssss ik kreeg deze week (3mei) een mail OVER 1 factuur BETAAL BINNEN 5 dagen. VERKOM BLOKKEREN. DIE HEB IK METEEEEEEN BETAALD. EN TOCH blokkeren jullie mega SLECHTTTTT bedrijf. Ik zit al sinds 2015/2016 bij jullie he. Ik stap moooi over. Ik ben echt pissedddd wat een vreselijk bedrijf. Ik heb ALWEEEER gebeld. Door hunnnn fout ben ik afgesloten !!! Zeggen ze ik heb deze week gestoneerd het bedrag terug late. Boeken. HIER HEEL MIJN PRIVE ZELFS VAN VORIGE MAAND ERBIJ ik heb geen malle bal terug geboekt. Ik wilde dit naar jullie sturen en jullie willen het NIET inzien dat jullie een fout hebben gemaakt. Ik ga hier zeker een rechtzaak van maken ik ben het zat en ben het er NIET mee eens !! Ik ben al bezig met een advocaat om een zaak bij de rechtbank tegen jullie te starten! Zo kunnen jullie NIET zijn. Dan maar een rechtzaak het is immers JULLIE fout. Jullie zeggen dat jullie niks voor me kunnen betekenen omdat ik een bedrag gestorneerd heb WAT IK NIET gedaan heb. Hierbij een screenshot die jullie niet wilde zien en zomaar mij niet willen geloven. Heel rommelig hoe jullie te werk gaan. Ook is mijn klacht bij de klachtenkompas!
Admin: gegevens verborgen in screenshot i.v.m. privacy