Skip to main content
Vraag

Bonus op inruilwaarde oude telefoon tot heden niet uitgekeerd

• January 21, 2026
  • 2 reacties
  • 11 keer bekeken

Hallo,

In januari heb ik een nieuwe iPhone besteld aangezien ik een mooie bonus aanbieding zag op jullie website namelijk: Nu € 150,- euro extra inruilbonus op jou oude telefoon bijv. een iPhone 15 pro levert  € 425.- op. Voor mij een motivatie om toch een nieuwe telefoon te halen. Recommerce een partij met wie jullie samenwerken heeft netjes de documenten verstuurd om mijn oude telefoon aan hun te verkopen. Echter de afgesproken € 150,- euro bonus is nergens te bekennen, KPN zegt dat dit via Recommerce loopt en Recommerce zegt dat het via KPN loopt. Inmiddels word ik al weken van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik ben het spuugzat, en verwacht echt heel snel een oplossing voor ik consumentenrecht ga inschakelen.

2 reacties

• January 21, 2026

Heb je een Unlimited abonnement? Anders heb je waarschijnlijk geen recht op die extra bonus. Zoiets lees ik in andere topics. Het schijnt in de kleine lettertjes gestaan te hebben. Maar er word niet over gecommuniceerd lijkt het wel. Ze willen het niet zeggen, maar laten je gewoon wachten en ze doen niks. En dan hopen ze dat je vanzelf een keer ophoud.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@DeMook35. Als je er bij Recommerce niet uit komt kun je hier telefonisch ook een klacht over indienen. Kijk wel even bij de actievoorwaarden, eind vorig jaar was er een actie waarbij dit alleen gold bij unlimited abonnementen wat Marlon hierboven ook al wel noemt.