Skip to main content
Beantwoord

Boodschappentegoed AH niet beschikbaar bij bestellen KPN abonnement

• September 18, 2025
  • 8 reacties
  • 109 keer bekeken

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Onlangs stond er een promotiestand van KPN bij ons in het dorp. Zelf ben ik al jaren KPN-klant, maar ten behoeve van vrienden van me heb ik toen een flyer meegenomen. In de flyer staat dat een nieuwe klant bij een nieuw tweejarig KPN Internet & TV-abonnement 250 euro boodschappentegoed bij Albert Heijn krijgt. Meer informatie staat op de website kpn.com/ah. Op deze pagina staan wel verschillende welkomstcadeaus, maar niet het boodschappentegoed bij AH. Is deze actie afgelopen, of is er sprake van een fout?

Piet.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Piet van der Vooren

Allereerst bedankt dat je dit aan ons laat weten en mijn excuses dat deze flyer daar werd uitgedeeld. Ik ga pak dit wel op want we willen niet dat er flyers van verlopen aanbiedingen worden uitgedeeld. Zou je hier een foto van de flyer willen plaatsen? 

En mag ik ook weten wanneer je de flyer hebt gekregen en of dit in dezelfde woonplaats is gebeurd als wat er in je profiel is ingevuld? 

Ik hoor graag van je. 

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

Deze aanbieding is verlopen

De Albert Heijn cadeaukaart is niet meer beschikbaar. Benieuwd naar onze huidige aanbiedingen?

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

De Albert Heijn cadeaukaart is niet meer beschikbaar. Benieuwd naar onze huidige aanbiedingen?

Als dat zo is hadden ze de flyer met die aanbieding niet moeten verstrekken in de promotiestand.

Waar kan ik deze melding overigens vinden?

Piet.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

Als dat zo is hadden ze de flyer met die aanbieding niet moeten verstrekken in de promotiestand.

Piet.

Hier https://www.kpn.com/albertheijn 

Denk dat de KPN moet bezuinigen en geen oude folders wil weggooien.😁

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Piet.

Hier https://www.kpn.com/albertheijn 

Denk dat de KPN moet bezuinigen en geen oude folders wil weggooien.😁

Ah, op de flyer staat kpn.com/ah. Daar staat de melding niet.

Piet.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Hi ​@Piet van der Vooren

Allereerst bedankt dat je dit aan ons laat weten en mijn excuses dat deze flyer daar werd uitgedeeld. Ik ga pak dit wel op want we willen niet dat er flyers van verlopen aanbiedingen worden uitgedeeld. Zou je hier een foto van de flyer willen plaatsen? 

En mag ik ook weten wanneer je de flyer hebt gekregen en of dit in dezelfde woonplaats is gebeurd als wat er in je profiel is ingevuld? 

Ik hoor graag van je. 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@Alex van KPN 

De voorkant van de flyer.

De achterkant van de flyer.

De flyer werd twee keer uitgedeeld: een maand geleden en vorige week, allebei in dezelfde plaats als in mijn profiel staat.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 22, 2025

Dankjewel Piet, ik neem dit mee en geef het door. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 22, 2025

@Piet van der Vooren mijn vermoeden klopte inderdaad. Dit was een fout, iedereen is nu op de hoogte en die flyers worden niet meer verspreid. Nogmaals bedankt voor je melding.