Skip to main content
Vraag

Cashback 2 mobiele abonnementen icm kleinzakelijk abonnement, moet ik dit zelf regelen via My Actions?

• April 10, 2026
  • 2 reacties
  • 4 keer bekeken

Eind nov '25 ben ik door KPN benaderd en heb een klein zakelijk abonnement afgesloten ingaande april. Dan zou ik recht hebben op een flinke cashback als ik ook de 2 mobiele abonnementen zou overzetten, zou ik bijna 900 euro besparen tov het Ziggo abonnement.
Overgegaan naar KPN! Echter nu lees ik hierboven dit zelf via MYActions aan te kunnen vragen.

Kan ik meerdere cashbacks aanvragen voor het maximale bedrag? En zoals ik hiervoor ook lees, KPN geeft verder geen info over de cashback teruggave.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 13, 2026

Hoe kan ik mijn cash back aanvragen als Klein zakelijk abonnement? Zodra ik op de eerder vermelde link klik, kan ik een abonnement afsluiten bij het kiezen van 125 of 75 euro cashback. Echter heb ik reeds een abonnement. Wie helpt mij verder?

Admin: reactie samengevoegd met je bestaande topic 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi ​@A.Tichelman, ik begrijp heel goed dat je op zoek bent naar duidelijkheid over de actie bij jouw abonnement!

Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, op onderstaande pagina vind je recente acties en hoe je die kunt gebruiken. Het verschilt per actie hoe je de cashback kunt aanvragen, in veel gevallen loopt het via de fabrikant:
Acties en promoties bij KPN | KPN