Skip to main content
Vraag

Code voor WK telefoonhoesje werkt niet

• June 5, 2026
  • 11 reacties
  • 125 keer bekeken

De code die ik heb gekregen die werkt niet. Hoe kan dit opgelost worden?

Met vriendelijke groetjes, 

Stefan🙌🏻

11 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@S. Elzinga, welkom bij onze community. 
Mag ik weten welke foutmelding je dan precies krijgt? Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 5, 2026

Coupon kan niet gevonden worden. En heb gegevens voor zover ingevuld.

• Nieuwkomer
  • June 5, 2026

Mijn code werkt ook niet. Bij het betalen is er iets niet goed gegaan en nu zegt hij dat de code al is gebruikt 

Erwin van KPN
Moderator

Mijn code werkt ook niet. Bij het betalen is er iets niet goed gegaan en nu zegt hij dat de code al is gebruikt 

zou je je profiel in willen vullen (klantnummer, postcode etc. ) en mij dan hier een seintje willen geven?

• Nieuwkomer
  • June 5, 2026

zou je je profiel in willen vullen (klantnummer, postcode etc. ) en mij dan hier een seintje willen geven?

Hoi Erwin, het is ingevuld 

Erwin van KPN
Moderator

Dank voor de gegevens, ​@Royvb92 .  We gaan navraag voor jullie doen en komen er op terug! (hou wel rekening met het weekend. dan komen er waarschijnlijk geen updates)

• Topper
  • June 5, 2026

Mocht dit opgelost worden/zijn, dan hoop ik voor de topicstarter dat  hij een high end model heeft, want veel keuze is er niet. 

Echt een bout actie, actie van KPN. Had ik niet verwacht van KPN.

Dikke duim omlaag van mij!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@S. Elzinga, ik krijg een terugkoppeling dat een collega een nieuwe code heeft gestuurd en een voicemailbericht achter heeft gelaten.  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@Royvb92, ook voor jou: k krijg een terugkoppeling dat een collega een nieuwe code heeft gestuurd en een voicemailbericht achter heeft gelaten.  

• Nieuwkomer
  • June 10, 2026

@Royvb92, ook voor jou: k krijg een terugkoppeling dat een collega een nieuwe code heeft gestuurd en een voicemailbericht achter heeft gelaten.  

Ja er is inderdaad een nieuwe code opgestuurd. Zonde van de tijd natuurlijk wanneer de hoesjes al zijn uitverkocht.. hier hebben we dus helemaal niets aan..

• Nieuwkomer
  • June 15, 2026

Code werkte bij mij wel ,maar ik heb het hoesje niet ontvangen. Wel betaald