De situatie is als volgt ik heb vorig jaar een mobiel abonnement bij KPN afgesloten en daar betaal ik 20 euro per maand voor.
Nu ben ik sinds 2 maanden ook over op TV en internet en alles werkt prima. Tijdens het het afsluiten zegt men toe dat ik ook recht heb op 2,50 euro korting op mijn mobiel oftewel de 20 euro moet 17.50 worden. Daar heb ik vandaag voor de derde keer over gebeld en wat krijg ik vandaag te horen “U had al korting want dat abonnement was 22,50 en u kreeg al 2,50 euro en daarom betaalde u vanaf het begin 20 euro en die extra combinatie van 2,50 euro heeft u geen recht op.Â
Als ik inlog staat er online zelfs dat ik 17,50 euro moet betalen maar ik blijf facturen ontvangen voor 20 euro en na diverse toezeggingen moet ik maar een klacht indienen…..
Kortom herhaaldelijk wordt de korting toegezegd en uiteindelijk heb ik pech maar krijg ik geen korting. Op de eigen site staat zelfs dat je extra korting krijg als je meerdere zaken afneemt…..
Tot 7,50 euro korting krijg je maar in werkelijkheid krijg je niks…
Goed geregeld ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze zogenaamde korting niet krijgen?