Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel wordt niet in mindering gebracht op contractsamenvatting

• February 17, 2025
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4

Goedenavond,

Ik heb gisteren mijn contract verlengd via een migratie. Wat mij opvalt is dat in de contractsamenvatting ESPN in rekening wordt gebracht terwijl ik dat gratis heb in mijn huidig contract als onderdeel van de nieuwe combikorting. Wordt dit straks in mindering gebracht op de factuur omdat ik dit heb gekozen heb als cadeautje? 

Mvg,

PPR058x

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@PPR058x ,

Het gratis ESPN staat niet in jouw contract omdat het een voordeel is onder voorwaarden. Stel dat je bv jouw mobiel abonnement zou opzeggen, dan vervalt ook het gratis ESPN-compleet. Je ontvangt het nu wel gratis, maar het staat niet in jouw contract. 

Let er trouwens wel op dat je het Combivoordeel over zes maanden bevestigt via MijnKPN. Je ontvangt daar een bericht over. 

Lees alle informatie op kpn.com/combivoordeel en in deze topics:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 17, 2025

Hallo ​@PPR058x ,

Het gratis ESPN staat niet in jouw contract omdat het een voordeel is onder voorwaarden. Stel dat je bv jouw mobiel abonnement zou opzeggen, dan vervalt ook het gratis ESPN-compleet. Je ontvangt het nu wel gratis, maar het staat niet in jouw contract. 

Let er trouwens wel op dat je het Combivoordeel over zes maanden bevestigt via MijnKPN. Je ontvangt daar een bericht over. 

Lees alle informatie op kpn.com/combivoordeel en in deze topics:

Â