Skip to main content
Vraag

Contract dat ik aan de deur getekend heb bleek anders dan afgesproken

• October 27, 2025
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 27, 2025

Beste ​@Gusein dit forum is geen helpdesk van KPN.

Voor een klacht kun je het beste onderstaand klachtenformulier invullen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes

P.S. haal s.v.p. z.s.m. je klantgegevens weg uit je topic, dit is een openbaar forum, wereldwijd door iedereen te zien.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 27, 2025

Als u al bij het kantoor bent geweest en meerdere malen hebt gebeld, lijkt het erop dat zij al het mogelijke qua oplossingen hebben geprobeerd te bieden.

Het is lastig als u de taal niet spreekt, althans destijds, maar dat is geen reden om het contract te ontbinden. U zult deze periode moeten uitzitten en daarna kunt u overstappen. Lees altijd goed de contracten door, eventueel met behulp van een vertaalapp.

Juridisch maakt het niet uit dat u door een mindere persoonlijke periode ging. Ook de rechtbank zal dat voor u vervelend vinden, maar het is geen reden om het contract te vernietigen. Ik zou uzelf de kosten en moeite besparen, het contract uitzitten is sowieso goedkoper dan een rechtszaak starten. Want als u de zaak verliest, is er een kans dat u ook de gemaakte kosten van KPN moet betalen.

U kunt ​@JanD zoals adviseert nogmaals een klacht indienen, al denk ik dat dit niets zal uithalen.
Een contract is nu eenmaal een contract. De enige opties zijn uitzitten of afkopen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Gusein, ik zie dat je niet alleen je persoonlijke gegevens weggehaald hebt, maar het gehele bericht dat je eerst geplaatst hebt.

Afgaande op de reacties van JanD en bnh, durf ik ook niet te zeggen of een lopend contract nog aangepast kan worden. Als de bedenktijd van 14 dagen over is, is dat vaak niet mogelijk. Wij kunnen het hier via de community niet helaas. Je kunt een poging doen op een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je dan terug en kan de mogelijkheden voor je bekijken. Ik durf niks toe te zeggen, maar dat zou je kunnen proberen.