Skip to main content
Beantwoord

Contractsovername aangevraagd voor mobiel abonnement, maar nog niets over gehoord

• November 13, 2023
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb op 5/11 het formulier voor contractsovername ingevuld en met bijlage aan KPN verstuurd, maar ik hoor niets, zelfs niet een ontvangsbevestiging noch een reactie op mijn verzoeken om in ieder geval de ontvangst te bevestigen.

Beste antwoord door huistijger

Hoi @GeenreactievanKPN 

Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Of vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Doch dit kan vanwege de drukte wel een dag of 4 a 5 duren
Dus een beller is sneller.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 13, 2023

Hoi @GeenreactievanKPN 

Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Of vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Doch dit kan vanwege de drukte wel een dag of 4 a 5 duren
Dus een beller is sneller.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 13, 2023

Dank maar ik zit in het buitenland en wil mijzelf de kosten besparen dus werd door KPN zelf aangeraden dan het Forum te gebruiken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 13, 2023

Ik gebruik dus even jouw link

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @GeenreactievanKPN, welkom! Ik zie dat er iets niet klopte in de aanvraag en dat je op 15 november een mail hebt gehad met het verzoek dit anders aan te leveren. Als je dat doet, dan moet het in orde komen!