Skip to main content

Half oktober gebeld met KPN of ze nog een leuke aanbieding hadden voor mijn contract verlenging. Die hadden ze, ik zou de details op mail krijgen en zo geschiedde. Echter, ik heb gevraagd om 1 jaar contract en de mail beschrijft een 2 jarig contract. 

Helaas kun je niet reageren op de mail en staat er ook nergens een manier om per mail te reageren behalve weer opnieuw bellen. Dus weer gebeld, kreeg belofte dat de verlenging geannuleerd zou worden. Maar na 2 dagen nog geen mail hierover en mijn account laat een totaal ander maandbedrag zien dan de oude afspraak en anders dan het nieuwe contract (dat ik wil annuleren).

Dus weer terug gebeld, krijg totaal ander verhaal maar ze kunnen nog steeds geen mail ter bevestiging sturen dat de verlenging niet doorgaat. Weer gebeld, ik moest wachten, dan zou ik bevestiging krijgen. Je raadt het al…. nog steeds geen mail en momenteel een week in t buitenland dus ik kan ook niet met ze bellen. 

Erg vermoeiend. Wat voor acties kan ik ondernemen? 

Goedemorgen @GabrieVZ, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Je kunt ons ook vanuit het buitenland bereiken en dit kan via het nummer +31 6 1200 1200. Spreek dan vervolgens in dat je belt inzake een opzegging, dan zorgt de spraakcomputer ervoor dat je meteen wordt doorverbonden met de juiste afdeling! Ben het met je eens dat dit wel vermoeiend is want het is een kleine moeite om een mail te sturen waarin je annulering wordt bevestigd. Hopelijk weet je middels deze informatie wat te doen en is het allemaal snel geregeld 🙏🏻

Goedemorgen @GabrieVZ

Je kunt ons ook vanuit het buitenland bereiken en dit kan via het nummer +31 1200 1200.

Het juiste nummer is +31 1200 1200

Goedemorgen @GabrieVZ

Je kunt ons ook vanuit het buitenland bereiken en dit kan via het nummer +31 1200 1200.

Het juiste nummer is +31 1200 1200

Scherp van je @RBxx , heb het meteen aangepast in mijn post!

Nou ik heb vrijdag nog eens gebeld en het schijnt erg moeilijk te zijn om vanuit het systeem een mail verzonden te krijgen met de annulering. Echt waardeloos. Ben gisteren naar Odido winkel gegaan en heb daar een abo afgesloten. Was er klaar mee.

Bedankt voor jullie reactie

Bedankt voor je terugkoppeling @GabrieVZ. Gezien de situatie en hoe alles verloopt, begrijp ik je keuze wel. Ook al had ik het natuurlijk ook graag anders gezien!

Reageer