Skip to main content
Beantwoord

Credit aanvragen dubbel aangeschafte buitenlandbundel

• August 6, 2025
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Voorafgaand aan mijn vakantie heb ik per ongeluk 2 keer een buitenland bundel aangeschaft omdat de aanschaf nergens terug te vinden was en we dachten dat er iets mis was gegaan. Nu had ik er maar 1 nodig, dus ik wil voor 1 buitenlandbundel een credit nota aanvragen. Ik heb voor vertrek contact gehad met kpn, maar ook zij konden niets terugvinden van de door ons aangeschafte buitenland bundel. Advies was om vanuit het buitenland opnieuw contact op te nemen met kpn, maar dat kan alleen via bellen en kost waarschijnlijk zoveel dat als ik weer 10 minuten moet uitleggen wat het probleem is ik bij moet betalen. 

De buitenbundel op zich hebben we eigenlijk niets aan gehad omdat deze pas enkele dagen na aankomst geactiveerd leek te zijn, maar was nodig voor op de luchthaven. Hopelijk kan een medewerker van kpn ons aan een credit helpen.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Coby ondwrwater, welkom bij onze community. 

Oeii, dit kan gebeuren. Hier doen wij niet moeilijk over, als de bundel na 1 maand ongebruikt is kunnen we dit voor je vergoeden. Dit hoef je niet gelijk nu te doen als je op vakantie bent, kan later ook. 

Hoe? Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons als je terug bent en nadat de bundel ongebruikt is afgelopen. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 8, 2025

Hi ​@Coby ondwrwater, welkom bij onze community. 

Oeii, dit kan gebeuren. Hier doen wij niet moeilijk over, als de bundel na 1 maand ongebruikt is kunnen we dit voor je vergoeden. Dit hoef je niet gelijk nu te doen als je op vakantie bent, kan later ook. 

Hoe? Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons als je terug bent en nadat de bundel ongebruikt is afgelopen. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.