Skip to main content
Beantwoord

Dagelijks dezelfde aanbieding van KPN voor ESPN abonnement

• November 29, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Sinds een week ontvang ik dagelijks een e-mail van KPN met een aanbieding voor een ESPN abonnement. Dit kan niet de bedoeling zijn. Onderaan de mail staat een link naar de e-mailvoorkeuren met 2 items: 1) eens per maand een nieuwsbrief en 2) af en toe tips, advies en aanbiedingen. Beide zijn aangevinkt en wil ik wel behouden omdat de genoemde frequentie prettig is. 

Mijn vraag: hoe kan ik het dagelijks ontvangen van genoemde dagelijkse mail stoppen met behoud van de voorkeuren?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hi ​@SchermKijker, goed dat je het meldt! Ik heb het meteen doorgegeven aan de juiste collega's. Fijn dat je de frequentie normaliter wel goed vindt, dat is ook fijn om te lezen. Ik hou je in ieder geval op de hoogte! Sorry voor de overvloed aan ESPN berichten!

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 1, 2025

Hi ​@SchermKijker, goed dat je het meldt! Ik heb het meteen doorgegeven aan de juiste collega's. Fijn dat je de frequentie normaliter wel goed vindt, dat is ook fijn om te lezen. Ik hou je in ieder geval op de hoogte! Sorry voor de overvloed aan ESPN berichten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 11, 2025

In reactie op mijn eerder ingediende melding: de dagelijks mail van KPN met een aanbieding voor een ESPN abonnement is gestopt. 

Dank voor de snelle actie om dit beëindigen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten.