Skip to main content
Vraag

Datapakker van 20 GB voor €3 werkt niet via de actie link

• October 3, 2026
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik ervaar exact hetzelfde probleem met deze datapakker-aanbieding. De mail is afkomstig van mail@campagnes.kpn.com (met reply-to campagne@kpn.com) en is nog geldig tot en met 14 oktober.

Zodra ik op de link klik om het aanbod te accepteren, word ik echter direct geredirect naar de pagina “Entertainment aanpassen”. De telefonische klantenservice kon de actie helaas niet terugvinden en kan mij niet verder helpen.

Ik zou natuurlijk ook graag aanspraak willen maken op deze actie. Aangezien het hier duidelijk om een fout in de link/website gaat en de deadline nadert, hoop ik dat een moderator met mij mee kan kijken om de datapakker (20GB voor €3,-) handmatig aan mijn abonnement toe te voegen. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik snap volkomen dat je daar dan van baalt ​@lcnn. We hebben meer signalen gehad dat het voor mensen niet mogelijk was om te bestellen. Ik wil dit graag bekijken, wanneer is de gestelde deadline? Het betreft het telefoonnummer in jouw profiel? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2026

De deadline is 14 oktober 2026. Als het goed is staat mijn telefoonnummer ingevuld in mijn profiel. Dit is ook het enige telefoonnummer. ​@Remco van KPN 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan ga ik even voor je mailen  ​@lcnn! Dank voor je geduld en ik hou je op de hoogte!