Skip to main content
Beantwoord

De 'blijven loont' actie is een lachertje ten opzichte van welkomstkortingen

• December 28, 2025
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

De “blijven loont“ actie is wel weer een lachertje van de KNP.

Aanbieding van een korting 12,50 voor 6 maanden.

Terwijl nieuw afsluiten 9 maanden rond de 35 euro korting geeft.

Wellicht aardig om de slogan wat uit te breiden. iets van

“Blijven loont voor de KNP”.

Overigens zijn ze in de 2 jaar tijd nog niet in staat om het eerder afgesloten contract volgens  afspraak te leveren.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@M12344, er is inderdaad een verschil tussen een nieuwe aansluiting en een bestaande klant die verlengt. Elke nieuwe klant die bij ons komt krijgt een bepaalde aanbieding. Net zoals jij dit ook hebt gehad toen je als nieuwe klant bij ons bent gekomen. Bestaande klanten kunnen elke maand gebruik maken van bepaalde acties en cadeautjes, dit heet KPN voor jou. Op de verlengpagina kun je ook zien wat een eventueel verlengaanbod is wanneer je je huidige abonnement wilt behouden. Dit zijn wel andere aanbiedingen dan bij bestaande klanten. Heb je ook een mobiele abonnement bij ons, wat je dus ook hebt, dan kom je ook in aanmerking voor Combivoordelen

Ik hoop dan ook dat je tevreden genoeg bent om bij ons te blijven, wij zijn in ieder geval blij met je! 

@Gertjan Woudenberg, ik zie die fout ook maar verwacht toch dat het om KPN gaat aangezien TS ook op de KPN community de vraag stelt. Ik denk ook niet dat JanD dit verkeerd bedoelt. 😊

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 28, 2025

Er is een zgn vaste klanten korting en een welkomstkado. Bij het welkomstkado kunnen nieuwe klanten kiezen uit daadwerkelijk een product of een korting. Heb jij ook gehad toen je klant werd. Uiteraard loont dat KPN want het is een bedrijf en geen filantropische instelling.

Wat was het andere probleem?

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Je bent de zoveelste die een aanbieding voor nieuwe klanten vergelijkt met een aanbieding voor bestaande klanten. Dat is niet te vergelijken. Ik vind 6 maanden €12,50 korting nog netjes. Ook bij andere providers krijgen nieuwe klanten een andere aanbieding dan bestaande klanten.

Wees blij met het aanbod of stap over. Die keuze heb je.

Wat is KNP trouwens?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 28, 2025

Wat is KNP trouwens?

Grapje zeker ​@Gertjan Woudenberg 😎

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Wat is KNP trouwens?

Grapje zeker ​@Gertjan Woudenberg 😎

Zeker geen grapje. TS heeft het twee keer over KNP. Dan kan het geen typefout meer zijn. Als je wilt klagen moet je eerst eens kritisch naar jezelf kijken vind ik. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 31, 2025

Hi ​@M12344, er is inderdaad een verschil tussen een nieuwe aansluiting en een bestaande klant die verlengt. Elke nieuwe klant die bij ons komt krijgt een bepaalde aanbieding. Net zoals jij dit ook hebt gehad toen je als nieuwe klant bij ons bent gekomen. Bestaande klanten kunnen elke maand gebruik maken van bepaalde acties en cadeautjes, dit heet KPN voor jou. Op de verlengpagina kun je ook zien wat een eventueel verlengaanbod is wanneer je je huidige abonnement wilt behouden. Dit zijn wel andere aanbiedingen dan bij bestaande klanten. Heb je ook een mobiele abonnement bij ons, wat je dus ook hebt, dan kom je ook in aanmerking voor Combivoordelen

Ik hoop dan ook dat je tevreden genoeg bent om bij ons te blijven, wij zijn in ieder geval blij met je! 

@Gertjan Woudenberg, ik zie die fout ook maar verwacht toch dat het om KPN gaat aangezien TS ook op de KPN community de vraag stelt. Ik denk ook niet dat JanD dit verkeerd bedoelt. 😊