Skip to main content
Beantwoord

De MijnKPN app is leeg als ik inlog en kan mijn facturen niet zien

• April 16, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik ben ingelogd op de Mykpn-app, maar er verschijnen geen rekeningen, ondanks dat ik al mijn gegevens en mijn telefoonnummer heb ingevuld. De app is leeg en ik kan geen details over mijn rekeningen vinden.

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@O Al Shoura 

Zie je op de pagina "Producten” in MijnKPN het betreffende abonnement niet staan?

Ga dan naar beneden op die pagina en kies “Abonnement koppelen”.

Na het beantwoorden van een paar vragen is het abonnement gekoppeld en kan je ook de facturen terugvinden.

MijnKPN app: Product koppelen | KPN Community

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 16, 2025

Hallo ​@O Al Shoura 

Zie je op de pagina "Producten” in MijnKPN het betreffende abonnement niet staan?

Ga dan naar beneden op die pagina en kies “Abonnement koppelen”.

Na het beantwoorden van een paar vragen is het abonnement gekoppeld en kan je ook de facturen terugvinden.

MijnKPN app: Product koppelen | KPN Community

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@O Al Shoura. Welkom op de community! Ik begrijp dat het verwarrend is als je bent ingelogd in de MijnKPN-app, maar je geen rekeningen ziet terwijl je al je gegevens hebt ingevuld. ​@RBxx Bedankt voor het meedenken en beantwoorden van deze vraag. Heb je inmiddels kunnen controleren of je producten goed gekoppeld zijn in MijnKPN? Soms is dat nog nodig om je gegevens, zoals facturen, zichtbaar te maken.