Skip to main content
Beantwoord

De Voordeellanden buiten EU is per ongeluk actief, hoe zet ik die weer uit?

• June 29, 2025
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Maandag heeft mijn kind blijkbaar perongeluk online ergens gedrukt dat ik per maand 9,99€ moet betalen voor Voordeellanden buiten EU bundel. Ik wil het graag het annuleren als dat kan?

Met vriendelijk groet

Qevsere Alija

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Q.Alija 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je hiervoor even bellen met de klantenservice van KPN, op telefoonnummer: 0800-0402 of vanaf je KPN mobiel op 1200.

Een medewerker kan jouw dan hiermee verder helpen.

Je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder)

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Q.Alija 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je hiervoor even bellen met de klantenservice van KPN, op telefoonnummer: 0800-0402 of vanaf je KPN mobiel op 1200.

Een medewerker kan jouw dan hiermee verder helpen.

Je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder)

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Q.Alija, ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem al een goede tip geeft, je kunt hierover bellen. Mijn collega's kunnen de bundel dan vergoeden. Houd er wel rekening mee dat dit pas kan als hij verlopen en ongebruikt is. Voor die tijd kunnen mijn collega's nog niets voor je betekenen