Skip to main content
Beantwoord

Digitenne apparatuur kwijt, hoe om te gaan met retour?

• 18 februari 2025
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Bij het eens goed doornemen van mijn tv abonnement, zag ik tot mijn verbazing dat ik elke maand betaalde voor Digitenne. Omdat ik dit al jaren niet meer gebruik, heb ik deze opgezegd. Ik heb de ontvanger ook niet meer in mijn bezit. KPN vraagt nu het retour te sturen. Het is een ontvanger die dan zeker 5 jaar of ouder zou zijn geweest en naar ik aanneem ook niet meer courant zou zijn. Hoe hier nu mee om te gaan? Een verouderde modem van KPN hoefde ik destijds ook niet terug te sturen. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

​@Yce . Dat wil ik wel doen. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Bekijk origineel

5 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27514 reacties
  • 21 februari 2025
Yce schreef:

Bij het eens goed doornemen van mijn tv abonnement, zag ik tot mijn verbazing dat ik elke maand betaalde voor Digitenne. Omdat ik dit al jaren niet meer gebruik, heb ik deze opgezegd. Ik heb de ontvanger ook niet meer in mijn bezit. KPN vraagt nu het retour te sturen. Het is een ontvanger die dan zeker 5 jaar of ouder zou zijn geweest en naar ik aanneem ook niet meer courant zou zijn. Hoe hier nu mee om te gaan? Een verouderde modem van KPN hoefde ik destijds ook niet terug te sturen. 

Hoi ​@Yce . Goed dat je die vraag hier stelt.

De hardware van KPN heb je in bruikleen en we vragen  in de regel om de spullen terug te sturen.  Ook al is het verouderd.  

Het kan natuurlijk voorkomen dat je de spullen kwijtraakt. In dat geval kan ik een aantekening in het systeem achterlaten.  Heb je misschien ook al een aanmaning gehad hierover? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 februari 2025

Dank. Nee nog niet. Ik heb kort geleden de retourenveloppe ontvangen. Fijn als je een aantekening wilt maken. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27514 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025

​@Yce . Dat wil ik wel doen. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 februari 2025

Ik heb het profiel aangepast!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27514 reacties
  • 4 maart 2025

Ik maak een aantekening in je dossier.  Als je meer dan  2 herinneringen krijgt (automatisch systeem dat ik niet kan onderdrukken), geef dan hier even een gil.

Reageer