Skip to main content
Beantwoord

Dubbel gefactureerd voor bundel US

• July 10, 2022
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

Bij aankomst in de US heb ik een bundel aangevraagd maar uiteindelijk twee gekregen.

De telefonische helpdesk snapt niet waar het over gaat en kan niet helpen.

Graag wil ik dat 1 bundel gecrediteerd wordt. De andere mag ook, uiteindelijk niet nodig gehad :)

Mvg, Michel 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @mdra, welkom op ons forum!
Ik zie dat je je gegevens al in je profiel hebt staan dus heb meteen even meegekeken!
Ongebruikte bundels kan ik vergoeden als ze verlopen zijn en dat is ook het geval. Mijn collega's hadden dat ook moeten kunnen dus ik heb daar feedback ingediend waar nodig.
Het teveel betaalde bedrag wordt op de volgende factuur verrekend. Sorry voor het ongemak!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @mdra, welkom op ons forum!
Ik zie dat je je gegevens al in je profiel hebt staan dus heb meteen even meegekeken!
Ongebruikte bundels kan ik vergoeden als ze verlopen zijn en dat is ook het geval. Mijn collega's hadden dat ook moeten kunnen dus ik heb daar feedback ingediend waar nodig.
Het teveel betaalde bedrag wordt op de volgende factuur verrekend. Sorry voor het ongemak!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 13, 2022

Hartelijk dank @Thomas voor je hulp!