Skip to main content
Beantwoord

Dubbele betaling Videoland

• 3 maart 2025
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik heb prive een account bij Videoland, maar via de factuur van KPN betaal ik nog een keer.

Ik aan Videoland gevraagd hoe dit kan. Hun antwoord is dat het account via prive in gebruik is, maar het account via KPN nooit is geactiveerd.

Ik betaal nu al een jaar of 3 dubbel, per jaar toch al gauw een kleine 120 euro. Dom natuurlijk van mijzelf, maar toch… Heb het abonnement via KPN nu stopgezet.

Kennelijk betaalde ik aan KPN iets dat nooit is geactiveerd. Ik heb er ook nooit om gevraagd, want dat prive abonnement heb ik echt al jaren.

Toch raar dat KPN niet aan de bel trekt en het blijft afschrijven.

Kortom, KPN hoe gaan we dit oplossen?

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Luna de hond , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Enorm zuur natuurlijk dat je zo lang dubbel hebt betaald! In dit geval wil ik je adviseren om hiervoor een klacht in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Na het indienen van je klacht zal er binnen enkele dagen contact met je worden opgenomen om dit verder te bespreken. Uiteraard hoop ik op een goede uitkomst voor jou🙏🏻

Bekijk origineel

5 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

Goedemorgen ​@Luna de hond , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Enorm zuur natuurlijk dat je zo lang dubbel hebt betaald! In dit geval wil ik je adviseren om hiervoor een klacht in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Na het indienen van je klacht zal er binnen enkele dagen contact met je worden opgenomen om dit verder te bespreken. Uiteraard hoop ik op een goede uitkomst voor jou🙏🏻

• Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 7 maart 2025

Nou ik ben benieuwd. Klacht ingediend.

• 3321 reacties
  • 7 maart 2025

Ik denk niet dat je wat terug krijgt.

Luna de hond schreef:

Toch raar dat KPN niet aan de bel trekt en het blijft afschrijven.

Dat activeren gebeurt op de site van Videoland. Dus ik denk dat KPN er helemaal niets vanaf weet dat jij het nooit gebruikt hebt. Dat kunnen ze niet controleren vermoed ik.

• Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 10 maart 2025

Opgelost, dank KPN.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 11 maart 2025
Luna de hond schreef:

Opgelost, dank KPN.

Fijn om te horen ​@Luna de hond en bedankt ook dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen :)

Reageer