Skip to main content
Beantwoord

Dyson stofzuiger niet ontvangen

• January 5, 2026
  • 8 reacties
  • 184 keer bekeken

Goedendag,

ik heb vooralsnog nog geen dyson stofzuiger ontvangen. Graag zou ik even contact met iemand opnemen.

gr 

darren

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Darreniy , ​@MarkRRR en anderen,

Het cadeau wordt nooit meteen verstuurd. Pas na twee weken en dan nog een paar werkdagen. Hieronder staat meer informatie:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

bron: 

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

8 reacties

• Nieuwkomer
  • January 6, 2026

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn Dyson nog niet ontvangen. Neem alstublieft contact met me op en laat me weten wanneer ik hem kan verwachten.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 6, 2026

@MarkRRR  en ​@Darreniy 
De KPN heeft daar geen zicht op.
De logistieke partner van KPN verzorgt de verzending.
Bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).
Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur

• Nieuwkomer
  • January 6, 2026

I have the same case and called this number. They said the date that starts counting 14-day starts when you pay the first invoice. Still I am not sure if it is the invoice date or direct debit date. For me, service start date is x, then invoice is 1 day later, then direct debit is 8 days later.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 6, 2026

Hi ​@yunusb 
This is done because one has a cooling-off period within 14 days.
If with dan comes up at that time then the gift is gone

• Nieuwkomer
  • January 7, 2026

For anyone reading, now I see the shipment is being made. Service start date was 22 december and invoice date was 23rd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 7, 2026

Hallo ​@Darreniy , ​@MarkRRR en anderen,

Het cadeau wordt nooit meteen verstuurd. Pas na twee weken en dan nog een paar werkdagen. Hieronder staat meer informatie:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

bron: 

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Nieuwkomer
  • January 21, 2026

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn abonnement is geactiveerd op 29 december. Tien dagen zijn verstreken sinds de opzegtermijn van 14 dagen is afgelopen, en ik heb nog steeds geen e-mail ontvangen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn abonnement is geactiveerd op 29 december. Tien dagen zijn verstreken sinds de opzegtermijn van 14 dagen is afgelopen, en ik heb nog steeds geen e-mail ontvangen.

Dat kun je vinden in het antwoord van Noordzee:

bron: