Skip to main content
Beantwoord

Dyson welkomstcadeau: kan ik daar alsnog voor kiezen?

• December 24, 2025
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Merel Stulen
Nieuwkomer

Goedemorgen!

Ik zag dat er tijdens black friday een Dyson als welkomstcadeau beschikbaar was. Ik vroeg me af of de Dyson’s op zijn en als niet, of ik dat nog als welkomstcadeau mag kiezen als ik in januari een abonnement afsluit. Ik hoor het graag!

Beste antwoord door huistijger

Goedemorgen ​@Merel Stulen 
Ik ben bang dat het niet zal gaan, maar het forum kan dat ook niet beslissen, daarom raad ik je aan om even een bel-afspraak te maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.
Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 24, 2025

Goedemorgen ​@Merel Stulen 
Ik ben bang dat het niet zal gaan, maar het forum kan dat ook niet beslissen, daarom raad ik je aan om even een bel-afspraak te maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.
Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • December 24, 2025

Hoi ​@Merel Stulen!  Ik zie dat ​@huistijger je van advies heeft voorzien. Je kan natuurlijk ten aller tijden even contact zoeken met de klantenservice om op een rij te zetten welke abonnementen en acties er lopen.

Echter het is niet mogelijk om achteraf een actie uit het verleden toe te passen en het is nu ook nog niet in te schatten of een dergelijke actie weer komt in de toekomst.

Ik zou in januari even kijken wat voor een acties er zijn en dan even een afweging maken wat voor jou het beste is.