Skip to main content
Beantwoord

Dyson welkomstcadeau nog niet ontvangen

• December 26, 2025
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Wij hebben nog steeds geen welkomstcadeau gehad. De 14 dagen zijn al verstreken. Wel jammer wij moeten overal zelf achteraan gaan. Normaal gesproken zou je een melding moeten krijgen. Alles ging al fout bij de aanvraag. Zo bleek dat niet alles compleet was. Tijdelijke noodpakket bleek het niet ten doen. KPN is geen aanrader. Zo blijkt als je belt en je moet inspreken waar je voor belt met een klacht nemen ze niet op of krijg je te horen we zijn er tot 17:00 terwijl het 10:00 is.En als je inspreekt abonnement aansluiten zijn ze snel met opnemen!!

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Zoëben. Welkom op de KPN Community! We zijn je niet vergeten hoor en het is zeker niet jouw taak om erachter te gaan :) Je kunt er vanuit gaan dat je je welkomstcadeau gewoon ontvangt als dat aan je bevestigd is op de bestelbevestiging. Wel vind ik het vervelend om te lezen dat de start van je abonnement niet zo soepel ging en dat er een noodpakket nodig was. Wat vervolgens niet eens goed werkte. Dat had beter gekund. 

Wel is het van belang wat betreft het welkomstcadeau om rekening te houden met weekenden en de feestdagen. Daardoor kan het zijn dat het enkele dagen langer duurt voordat je de Track and Trace code ontvangt en het pakket onderweg gaat. Maar ik kan je verzekeren dat het goed komt! Hopelijk heb je nog eventjes geduld. 

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2025

Welkomstcadeau 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2025

Hoi ​@Zoëben. Welkom op de KPN Community! We zijn je niet vergeten hoor en het is zeker niet jouw taak om erachter te gaan :) Je kunt er vanuit gaan dat je je welkomstcadeau gewoon ontvangt als dat aan je bevestigd is op de bestelbevestiging. Wel vind ik het vervelend om te lezen dat de start van je abonnement niet zo soepel ging en dat er een noodpakket nodig was. Wat vervolgens niet eens goed werkte. Dat had beter gekund. 

Wel is het van belang wat betreft het welkomstcadeau om rekening te houden met weekenden en de feestdagen. Daardoor kan het zijn dat het enkele dagen langer duurt voordat je de Track and Trace code ontvangt en het pakket onderweg gaat. Maar ik kan je verzekeren dat het goed komt! Hopelijk heb je nog eventjes geduld. 

• Nieuwkomer
  • January 23, 2026

Goedemorgen,

Wanneer kan ik mijn welkomstcadeau verwachten de 14 dagen zijn inmiddels al een maand en we hebben de dyson nog steeds niet ontvangen. 

Gr. Natasja

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dat duurt wat langer dan verwacht begrijp ik. We krijgen helaas wat meer signalen dat mensen niet binnen een paar dagen na het aflopen van de zichttermijn een track and trace code krijgen. Maar het goede nieuws is dat de eerste Dyson stofzuigers zijn afgeleverd bij onze logistieke partner en dat de uitlevering zeer binnenkort begint richting de klanten.Â