Skip to main content
Beantwoord

E-mail ontvangen over wijziging gegevens terwijl alle gegevens nog steeds hetzelfde zijn

• October 3, 2025
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Old Geezer
Helper
Forum|alt.badge.img

Vreemd, niets gewijzigd en toch eenĀ email ontvangen dat ik mijn adres zou hebben gewijzigd en of ik de gegevens wil controleren en eventueel wil wijzigen in de Mijn KPN app met in de email een knop om naar Mijn KPN te gaan.

Die knop heb ik niet gebruikt.

In plaats daarvan heb ik de email geforward naar valse-email@kpn.comĀ (kan geen email als attachment versturen met de iOS GMail app) en ik kreeg een paar minuten later als respons dat de email inderdaad van KPN afkomstig is en dat ik de inhoud van de email serieus moet nemen.

Blijft de vraag waarom ik een email ontvang als er niets is gewijzigd (alle gegevens in de email zijn juist).

Heeft dit iets te maken met de aanleg van glasvezel die volgend jaar gaat gebeuren volgens de brievenĀ van Glaspoort en KPN ?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Old Geezer, goede vraag die je stelt. Als ik bij ons in het administratieve systeem kijk dan zie inderdaad een e-mail die van uit KPN is verstuurd. Wel goed dat jeĀ kritisch kijkt naar wat voor e-mails jij ontvangt. Als er geen afwijkingen verder zijn in de gegevens die in de e-mail staan, is er gelukkig ook niets aan de hand.Ā 

IkĀ vermoed dat er uit ons KPN systeem weer een batch van dit soort e-mails is verstuurd, zonder dat er daadwerkelijk iets gewijzigd is.Ā 

3 reacties

AriƫnC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

Heb je jouw gegevens wel gecontroleerd via de normale manier via de KPN site?

Old Geezer
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 3, 2025

Bedankt voor je reactie ​@AriĆ«nCĀ . Jazeker, dat heb ik op die manier gedaan, controle aan de bron 😊

Ā 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hallo ​@Old Geezer, goede vraag die je stelt. Als ik bij ons in het administratieve systeem kijk dan zie inderdaad een e-mail die van uit KPN is verstuurd. Wel goed dat jeĀ kritisch kijkt naar wat voor e-mails jij ontvangt. Als er geen afwijkingen verder zijn in de gegevens die in de e-mail staan, is er gelukkig ook niets aan de hand.Ā 

IkĀ vermoed dat er uit ons KPN systeem weer een batch van dit soort e-mails is verstuurd, zonder dat er daadwerkelijk iets gewijzigd is.Ā