Skip to main content
Beantwoord

E-mailadres op factuur foutief. Ik krijg het niet aangepast

• July 7, 2023
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Op mijn facturen staat het verkeerde emailadres en dat krijg ik niet veranderd. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@Rosalie75 Top, dankjewel! Ik heb het e-mailadres voor je aangepast. Voortaan zal het juiste mailadres gebruikt worden voor de facturen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• July 7, 2023

Hallo @Rosalie75 in MIjnKPN kun je dat aanpassen en als het niet lukt onder werktijd even bellen naar 0800 0402.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 7, 2023

Hallo @JanD 

En waar precies dan? Want schijnbaar kijk ik er over heen. Het gekke is dat KPN voor de melding op dit forum wel het goede emailadres heeft.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Rosalie75 en welkom op ons forum!

Ben je er intussen uit gekomen met het nakijken en aanpassen van je mailadres? Je kunt een en ander zien en wijzigen in je Profiel in MijnKPN. Als het niet is gelukt, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je geboortedatum, laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer, en het onjuiste en juiste mailadres. Je kunt deze kwijt in het veld ‘persoonlijke opmerkingen’. Als je me hier een seintje geeft zo gauw je ze ingevuld hebt, kan ik het voor je nakijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 11, 2023

Ingevuld

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Rosalie75 Top, dankjewel! Ik heb het e-mailadres voor je aangepast. Voortaan zal het juiste mailadres gebruikt worden voor de facturen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 12, 2023

Hartelijk dank!