Skip to main content
Beantwoord

E-mailadres van oud abonnement nog steeds actief, opgezegd in 2023. Hoe zeg ik dit e-mailadres op?

• March 24, 2026
  • 9 reacties
  • 124 keer bekeken

In September 2023 mijn kpn abonnement opgezegd. Er was glasvezel gekomen van Delta.

Nu is nog steeds het mail adres van toen actief terwijl KPN aangeeft dat dit na 6 maanden gedeactiveerd wordt.

Ik heb geen inlog gegevens meer van dit account en 30 minuten met de klantenservice heeft ook niets opgeleverd.

Hoe krijg ik dit mail adres opgeheven? Is namelijk nog steeds actief. Dat kon de klantenservice dan wel weer zien.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

In het Community profiel kun je inderdaad bepaalde dingen neerzetten die enkel voor de KPN Moderators zichtbaar zijn ​@Albert1959. Goed dat jij bij twijfel wel even navraag langs deze weg gedaan hebt. 

Om het e-mailadres op te laten heffen, heb ik een melding geregistreerd. Het e-mailadres zal in de loop van de komende week dan worden opgeheven, 

9 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Albert1959. Het opheffen van een e-mailadres verloopt normaal gesproken via de klantenservice.  Ik begrijp dat je al contact hebt gehad met mijn collega's. Zou je jouw community profiel willen invullen? Dan kan ik eens voor je kijken hoe het oude e-mailadres stopgezet kan worden. 

Vermeld sowieso even het betreffende e-mailadres. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 26, 2026

Jeroen,

Volgens mij is het niet handig om mijn mail adres in het forum te zetten.

Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • March 26, 2026

Het is een feit dat het niet handig is om persoonlijke gegevens, zoals een e-mailadres, te vermelden op het forum. Maar dat vraagt ​@Jeroen van KPN ook niet van je ​@Albert1959. Niet hier op het forum, maar in je Community profiel. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 26, 2026

Sorry, niet goed begrepen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 26, 2026

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Albert1959. Het opheffen van een e-mailadres verloopt normaal gesproken via de klantenservice.  Ik begrijp dat je al contact hebt gehad met mijn collega's. Zou je jouw community profiel willen invullen? Dan kan ik eens voor je kijken hoe het oude e-mailadres stopgezet kan worden. 

Vermeld sowieso even het betreffende e-mailadres. 

Jeroen, gedaan.

Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • March 26, 2026

Sorry, niet goed begrepen. 

Kan gebeuren. Geen sorry hoor. 🤗

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

In het Community profiel kun je inderdaad bepaalde dingen neerzetten die enkel voor de KPN Moderators zichtbaar zijn ​@Albert1959. Goed dat jij bij twijfel wel even navraag langs deze weg gedaan hebt. 

Om het e-mailadres op te laten heffen, heb ik een melding geregistreerd. Het e-mailadres zal in de loop van de komende week dan worden opgeheven, 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 27, 2026

Vandaag gebeld door KPN. 
Binnen 1 minuut is het geregeld. 
Fijn, heel fijn. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mooi ​@Albert1959. Waren ze lekker snel met het afhandelen.Â