Skip to main content
Beantwoord

Een abonnement annuleren binnen zichttermijn: een eindeloze odyssee!

• February 14, 2025
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad? Hoe hebben jullie het opgelost?

Ik probeer mijn herroepingsrecht binnen de wettelijk vastgestelde 14 dagen uit te oefenen om een abonnement bij KPN op te zeggen. Na meer dan 30 minuten aan de telefoon met de klantenservice, zeggen ze dat ze me doorverbinden met de juiste afdeling, maar niemand neemt op en ik blijf wachten... 😡

Het is duidelijk dat de klantenservice voor opzeggingen niet zo efficiënt is als die voor het afsluiten van nieuwe abonnementen. Is dat eerlijk? Zou het niet net zo eenvoudig en snel moeten zijn om een contract te annuleren als om het te activeren?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Giuseppe92 . Welkom bij de KPN Community.

Wat vervelend dat je zo lang moet wachten en dat er dan nog geen actie ondernomen wordt.

Ik denk dat de meest praktische manier hiervoor is om een terugbelafspraak in te plannen. Dat kan via onderstaande link. Je wordt dan netjes teruggebeld op een tijdstip dat jou schikt en je kunt de annulering dan in laten voeren.

Contact en klantenservice | KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 18, 2025

Hoi ​@Giuseppe92 . Welkom bij de KPN Community.

Wat vervelend dat je zo lang moet wachten en dat er dan nog geen actie ondernomen wordt.

Ik denk dat de meest praktische manier hiervoor is om een terugbelafspraak in te plannen. Dat kan via onderstaande link. Je wordt dan netjes teruggebeld op een tijdstip dat jou schikt en je kunt de annulering dan in laten voeren.

Contact en klantenservice | KPN