Skip to main content
Beantwoord

Één abonnement met twee nummers ontkoppelen

• January 31, 2025
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Ik heb een abonnement met twee mobiele telefoonnummers. Die van mij en die van mijn zoon. In de tussentijd is hij volwassen en woont zelfstandig. Hoe ontkoppel ik het abonnement zodat hij zijn eigen factuur krijgt zonder dat wij samen naar een KPN winkel moeten?

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik snap heel goed dat het dan wel een keer tijd wordt om hem los te koppelen. 😉

Er moeten dan eigenlijk 2 dingen gebeuren. Eerst moeten beide mobiele nummers een eigen klantnummer krijgen. Dat kan via de telefonische klantenservice. Maak hiervoor een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het bij jou uitkomt.

Daarna kan je het abonnement op naam van jouw zoon laten zetten. Hiervoor vraag je contractovername aan. Je kunt daarvoor dit online formulier invullen: Contract overnemen Mobiel.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2025

Ik snap heel goed dat het dan wel een keer tijd wordt om hem los te koppelen. 😉

Er moeten dan eigenlijk 2 dingen gebeuren. Eerst moeten beide mobiele nummers een eigen klantnummer krijgen. Dat kan via de telefonische klantenservice. Maak hiervoor een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het bij jou uitkomt.

Daarna kan je het abonnement op naam van jouw zoon laten zetten. Hiervoor vraag je contractovername aan. Je kunt daarvoor dit online formulier invullen: Contract overnemen Mobiel.