Skip to main content
Vraag

Een week na aansluiten staat abonnement nog niet actief, waardoor ik niets kan wijzigen

• June 29, 2026
  • 8 reacties
  • 63 keer bekeken

Een week na installatie staat mijn abonnement nog steeds op in behandeling, waardoor ik ook nog geen aanpassingen of wijzigingen kan doen. Is dit normaal? 

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 29, 2026

Heb je het aangesloten met het meegeleverde kpn modem. 

En is het bij jouw thuis werkende?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 29, 2026

Ik heb alles inderdaad werkende met een nieuwe modem. Zowel glasvezel internet en tv

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 29, 2026

KPN Modem (Box12). Of ander modem. Fritzbox of andere. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 29, 2026

Box 12 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 29, 2026

Vreemd. Dan zou de installatie automatisch afgerond moeten zijn.

Er komt hier nog een kpn moderator. Wachtrij 2 dagen. 

Wel fijn als je alvast je profiel zo volledig mogelijk invult. Zonder die gegevens kunnen ze je niet opzoeken  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 29, 2026

Dankjewel👍

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 29, 2026

@Niekerk84 Maak een harde reset (reset knopje 10s indrukken) met je v12, je modem zou opnieuw aanmelden en de activering voltooien.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Niekerk84, fijn om te lezen dat de diensten zoals internet en tv inmiddels werken. Uiteraard moet je wel inmiddels jouw abonnement kunnen aanpassen. Wat vaak de administratieve systemen een zetje kan geven is een reset van de KPN Experia Box.  Mocht dat het probleem niet oplossen? Dan zal er onze technische dienst er naar moeten kijken. De collega's van de klantenservice kunnen dit eenvoudig en snel doorzetten naar de juiste afdeling. Als je een belafspraak maakt dan wordt het snel opgepakt.