Skip to main content
Beantwoord

Eerste factuur voor sim-only abonnement is ruim 20 euro te hoog, hoe kan dat?

• September 26, 2022
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Beste KPN,

Op 13 september heb ik mijn eerste factuur gehad voor mijn 2 Sim only abonnementen. Deze bedraagt maar liefst €84,84. Er moet haast iets mis zijn gegaan want dit is schandalig duur. 

Hieronder omschrijf ik de abonnementen die ik afgesloten heb:

0GB + 150 bel/sms 2 jaar —> €11,50 p/m

unlimited data + onbeperkt bel/sms 2 jaar —> €25,00 p/m

Deze bedragen zijn inclusief de combikorting die ik hoor te ontvangen, want ik heb internet van XS4ALL.

De factuur hoort dus normaliter €36,50 p/m te bedragen. Omdat dit de eerste factuur is, komen er nog €25 eenmalige kosten boven op, dus €61,50. Dan wordt er nog steeds ruim €20 te veel berekent. Ik zie graag zsm een oplossing tegemoet. 

Mvg, Pieter

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @PieterW1103 

De eerste factuur is vaak hoger omdat er dan meerdere periodes op staan, een eerste kortere periode en de volgende maand, dat zou je op blad 2 terug moeten kunnen vinden, zie hier een voorbeeld van zo'n eerste factuur:

Is dat misschien bij jou ook het geval?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • September 26, 2022

Hallo @PieterW1103 

De eerste factuur is vaak hoger omdat er dan meerdere periodes op staan, een eerste kortere periode en de volgende maand, dat zou je op blad 2 terug moeten kunnen vinden, zie hier een voorbeeld van zo'n eerste factuur:

Is dat misschien bij jou ook het geval?