Skip to main content
Vraag

Elke maand e-mails van KPN ondanks afmelding voor e-mail

• September 8, 2026
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hi KPN, gaan we nou elke maand een mail sturen om te vragen of jullie me mogen bellen?

Onderaan staat dat ik me kan afmelden maar ik ben al afgemeld voor email.

Moet ik hier nou een officiƫle klacht over indienen of kan een community manager dit doorgeven? Alvast bedankt!

2 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 8, 2026

Beste ​@EenRuudĀ in MijnKPN, rubriek privacy-instellingen, bij KPNID en je thuisnetwerk en eventueel je mobiele netwerk kun je aangeven hoe je wel of niet van alles wilt ontvangen van KPN.

Er zijn dingendie KPN moet melden per mail, post of anderszins, zoals dienstmedelingen en facturen, maar voor nieuwsbrieven e.d. kun je je inderdaad afmelden.

Ā 

Ā 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 8, 2026

Alles stond al uitgevinkt bij "afmelden". In de KPN app stond nog iets waar ik naast e-mailberichten ook "MijnKPN berichten" kon uitzetten, dus dat ook maar gedaan.

De nieuwe ACM-regels voor niet bellen betekenen niet dat het okee is om elke maand weer te mailen om mensen ertoe te bewegen om toestemming te geven om te bellen in ieder geval, erg vervelend, en sowieso als er dan gebeld werd hadden ze niet door dat we een vaste KPN-aansluiting hebben (terwijl die met combivoordeel en al gekoppeld zit), erg vreemd allemaal, fix dat soort dingen dan eerst.