Skip to main content
Beantwoord

Er gaat iets mis op de afdeling retourzendingen

• April 28, 2026
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Het lijkt er op dat er inderdaad iets goed mis is bij de afdeling retourzendingen. Ik moest een paar dingen terug sturen en heb dit samen in een doos gedaan om de kosten ietwat te besparen. Deze doos heb ik op 2april meegegeven bij een postNL punt. 

En ondertussen blijven de mails met de welbekende verzoeken om het alsnog op te sturen wel komen, terwijl ik een duidelijk verzendbewijs heb met doorgestuurde code.

Dus mijn vraag is: wat nu?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Sharpe, kan mij voorstellen dat je in dit geval aan de bel trekt. Gelukkig is er niets aan de hand. Er zit soms vertraging op het verwerken van de retour gestuurde apparatuur. Je kunt de herinneringen negeren als alle apparatuur retour is gestuurd. 

Mocht je toch zoiets hebben van ik wil hier wel melding van gemaakt hebben? Plan dan een belafspraak in met de collega's van de klantenservice. Of benader de collega's van onze webcare afdeling via Facebook of X. 

2 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 28, 2026

Voorlopig niets ​@Sharpe , de ‘stroom’ berichten stopt vanzelf zodra je retourzending in z´n geheel verwerkt is en dat kan even duren. Bewaar het verzendbewijs echter goed!

Ik maak overigens altijd een foto van de retourdoos mét inhoud, zo heb je een bewijs van hetgeen er in de doos zat. Als het je geruststeld kun je natuurlijk even bellen met 0800-0402 en de zaak besperken.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Sharpe, kan mij voorstellen dat je in dit geval aan de bel trekt. Gelukkig is er niets aan de hand. Er zit soms vertraging op het verwerken van de retour gestuurde apparatuur. Je kunt de herinneringen negeren als alle apparatuur retour is gestuurd. 

Mocht je toch zoiets hebben van ik wil hier wel melding van gemaakt hebben? Plan dan een belafspraak in met de collega's van de klantenservice. Of benader de collega's van onze webcare afdeling via Facebook of X.