Skip to main content
Vraag

F-Secure virusscanner zonder mijn weten in rekening gebracht

• 5 maart 2025
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

Heidy Varkevisser
Nieuwkomer

Ik kreeg een email van KPN over de prijs verandering van KPN F-secure.
Ik wist niet eens dat ik die had, is mij niet verteld.
Ik heb mijn virusscanner via mijn werk, heb dus al die tijd voor jan… betaald.
Ik heb het nu ik het weet stopgezet, maar vind dit eigenlijk onacceptabel van KPN.
Ik wil hiervoor mijn geld terug, heb ik hier recht op?

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 6 maart 2025

Hi ​@Heidy Varkevisser, welkom bij onze community. 

Ik kan me goed voorstellen dat je baalt dat je dit niet eerder doorhad. Wij vermelden dit echter elke maand weer op de specificatie van je factuur, daarom kan ik dit helaas niet vergoeden. 

Ik raad je in ieder geval aan om in de toekomst de facturen regelmatig door te nemen, dan kom je in ieder geval niet voor onaangename verrassingen te staan. 

Heidy Varkevisser
Nieuwkomer

Factuur komt online, ben niet zo goed met dat soort dingen.
Ze hadden het me moeten zeggen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8361 reacties
  • 7 maart 2025

Beste ​@Heidy Varkevisser ik weet niet voor hoeveel licenties je betaalde, maar tot en met 5 licenties is/wordt het nu weer gratis.

• 3321 reacties
  • 7 maart 2025
Heidy Varkevisser schreef:

Factuur komt online, ben niet zo goed met dat soort dingen.

Dat doet KPN expres. Ze versturen de mail niet meer per bijlage. Je moet tegenwoordig inloggen. Een extra drempel dus. Veel klanten doen dat dan weer niet en dan gebeuren zulke dingen.

Heidy Varkevisser
Nieuwkomer

F-Secure is opgezegd, een kennis heeft dat voor mij gedaan.
Ik voel me opgelicht.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 11 maart 2025

Jammer om te lezen dat je je opgelicht voelt, dat is echt niet onze intentie! Als je inlogt in de MijnKPN app kan je gewoon de facturen en de specificaties zien. Het is sowieso goed om van tijd tot tijd eens te controleren of het klopt Ă©n of het pakket nog bij jouw wensen past!

​@Marlon92 gelukkig is het gebruik van MijnKPN heel eenvoudig en werken wij er dagelijks aan om dit nog makkelijker te maken. Misschien lees ik je bericht verkeerd, maar het is natuurlijk niet zo dat we dit doen om het ingewikkelder voor klanten te maken.

Heidy Varkevisser
Nieuwkomer
Alex van KPN schreef:

Jammer om te lezen dat je je opgelicht voelt, dat is echt niet onze intentie! Als je inlogt in de MijnKPN app kan je gewoon de facturen en de specificaties zien. Het is sowieso goed om van tijd tot tijd eens te controleren of het klopt Ă©n of het pakket nog bij jouw wensen past!

​@Marlon92 gelukkig is het gebruik van MijnKPN heel eenvoudig en werken wij er dagelijks aan om dit nog makkelijker te maken. Misschien lees ik je bericht verkeerd, maar het is natuurlijk niet zo dat we dit doen om het ingewikkelder voor klanten te maken.

Niet iedereen is goed met de computer.
Ik wist het dus niet.

Reageer