Skip to main content
Vraag

Facturatie van Spotify stopzetten

• April 1, 2026
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Ik word de heletijd van het kastje(KPN) naar de muur(Spotify) gestuurd, de betaling van mijn Spotify Premium abonnement wordt als “online aankoop” in mijn KPN telefoonabonnement opgenomen. Hierbij zegt KPN na 100x dat het bij Spotify ligt, ik vroeg aan de KPN klantenservice (Leo) of ik zijn supervisor/manager mocht spreken tot 2x toe en hij hing de telefoon direct op. 

Ik ben klaar met deze troep service van KPN, ik zie dat dit een veel voorkomend probleem is. 

Ik verwacht nu echt geholpen te worden!!!

3 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@KEVIN ELIAS, welkom bij de community en wat leuk dat je ons hebt gevonden! Wat vervelend dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd, ik snap je heel goed.

Ik kijk graag met je mee om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zou je je profiel volledig willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Dan kunnen we je gegevens erbij pakken en gericht uitzoeken waar het misgaat met de Spotify‑kosten. Laat het hier even weten zodra je profiel is aangevuld, dan duik ik er direct in. 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2026

Geüpdatet

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@KEVIN ELIAS, dank je wel voor het aanvullen van je profiel! Ik heb je situatie inmiddels doorgezet zodat dit verder onderzocht kan worden. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier direct weten. Dan kijken we samen of het is opgelost of dat er eventueel nog vervolgstappen nodig zijn. 😊