Skip to main content
Beantwoord

Factuur 21 september niet zichtbaar in MijnKPN, maar incasso is afgeschreven

• September 24, 2025
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

De factuur van 21 september voor ons thuis abonnement is niet zichtbaar in MIJNKPN.

Dit terwijl de incasso al afgeschreven is van onze rekening.

Wanneer is de factuur zichtbaar?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Martien59. Welkom terug op de Community! De afschrijving vindt ongeveer drie dagen plaatsen nadat de factuur is aangemaakt en zou dan ook al zichtbaar moeten zijn in MijnKPN. 

Is de factuur inmiddels wel zichtbaar? Als dat niet het geval is, dan lijkt mij het beste om contact te zoeken met de telefonische helpdesk. Zij kunnen dan de factuur per mail nasturen. Dat kan via een  terugbelafspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt!

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 24, 2025

Beste ​@Martien59 de aankondiging per mail is er soms eerdere dan dat de factuur zichtbaar is, is ook mijn ervaring.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Hoi ​@Martien59. Welkom terug op de Community! De afschrijving vindt ongeveer drie dagen plaatsen nadat de factuur is aangemaakt en zou dan ook al zichtbaar moeten zijn in MijnKPN. 

Is de factuur inmiddels wel zichtbaar? Als dat niet het geval is, dan lijkt mij het beste om contact te zoeken met de telefonische helpdesk. Zij kunnen dan de factuur per mail nasturen. Dat kan via een  terugbelafspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt!