Skip to main content
Beantwoord

Factuur betalen na mislukte incasso vanuit het buitenland

• April 17, 2025
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Helaas is de automatische incasso mislukt van mijn factuur. In mijn kpn kan ik deze niet betalen en met de chatbot kom ik niks verder. Ik ben momenteel op reis en kan niet bellen.

hoe kan ik mijn factuur betalen? Vanuit de mijnkpn app werkt het namelijk niet.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Ltab ,

Kan ik het geld handmatig overmaken?

Dat kan! Maar het duurt wel een paar dagen voor het verwerkt is. Betalen via de betaalhulp of MijnKPN is altijd sneller.

Toch betalen via internetbankieren? Zorg er dan voor dat je jouw debiteuren- of klantnummer bij je betaling zet. Die vind je op je factuur in MijnKPN. En kies het goede KPN rekeningnummer:

• TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.

• Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.

• Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 17, 2025

Hallo ​@Ltab ,

Kan ik het geld handmatig overmaken?

Dat kan! Maar het duurt wel een paar dagen voor het verwerkt is. Betalen via de betaalhulp of MijnKPN is altijd sneller.

Toch betalen via internetbankieren? Zorg er dan voor dat je jouw debiteuren- of klantnummer bij je betaling zet. Die vind je op je factuur in MijnKPN. En kies het goede KPN rekeningnummer:

• TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.

• Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.

• Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Ltab, ik kan me voorstellen dat 't vanuit het buitenland wat lastiger is, zeker als het ook niet lukt via MijnKPN.

Ik hoop dat je er al uit gekomen bent met de tip van Noordzee hierboven. Anders als aanvulling, hier vind je wat meer informatie over het betalen na een mislukte incasso, gewoonlijk kan je ook online de betaling doen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2025

Inmiddels de factuur handmatig overgemaakt een andere optie was niet mogelijk vanuit de mijn kpn app.

bedankt voor de tips!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 19, 2025

Graag gedaan 👍