Skip to main content
Beantwoord

Factuur mobiele abonnement ineens hoger ondanks afspraak over vaste prijs

• October 16, 2023
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedemiddag,

Helaas heb ik nu bij mijn andere abonnement ook opeens een verhoging terwijl ik net als bij mijn andere nummer een vaste prijs heb afgesloten, ik zie ook graag voor dit nummer een terugbetaling en dat de volgende factuur weer 58,50 bedraagt. 

Ik zie graag via de mail een reactie tegemoet.

Mvg,

van Bavel

Admin: telefoonnummer gewist uit openbare post

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @v Bavel, welkom op het KPN Forum!

Dit is de inflatiecorrectie. Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland door inflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op 1 oktober onze abonnementsprijzen.

Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vaststelt. Over juli 2022 tot en met juni 2023 is het inflatiepercentage 8,9%.

Wij verhogen onze prijzen met een percentage van 8,4%. We zorgen ervoor dat de verhoging nooit meer is dan 2,50 per abonnement per maand.

We hebben je hierover geïnformeerd via e-mail, brief of de factuur van september. Voor meer informatie wil ik je verwijzen naar onze website.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 16, 2023

U heeft een vaste prijs afgesproken maar u bent ook akkoord gegaan met de inflatiecorrectie. 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 19, 2023

Hallo @v Bavel, welkom op het KPN Forum!

Dit is de inflatiecorrectie. Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland door inflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op 1 oktober onze abonnementsprijzen.

Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vaststelt. Over juli 2022 tot en met juni 2023 is het inflatiepercentage 8,9%.

Wij verhogen onze prijzen met een percentage van 8,4%. We zorgen ervoor dat de verhoging nooit meer is dan 2,50 per abonnement per maand.

We hebben je hierover geïnformeerd via e-mail, brief of de factuur van september. Voor meer informatie wil ik je verwijzen naar onze website.