Skip to main content
Beantwoord

Factuur Thuis abonnement klopt niet is €20 euro duurder

• 16 maart 2025
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik heb een aanpassing gedaan waardoor mijn contract zou uitkomen op €32 en deze maand is het ineens €52??? Terwijl alles goed staat in de instellingen. Dit klopt weer helemaal niet. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Bsvo94, ik lees dat er verwarring is over de prijs van je abonnement. Als je een wijziging doet, krijg je altijd een bevestiging van de wijziging per e-mail, inclusief een overzicht van de kosten. Daar kan je precies zien wat er gewijzigd is. Daarnaast kun je je facturen opzoeken via de MijnKPN app. Op de tweede pagina van de factuur staat altijd een specificatie van de kosten van je abonnement.

Kom je er niet uit of heb je nog vragen, dan is een belafspraak inderdaad de juiste weg, zoals huistijger al tipte! Een van mijn collega's belt je dan terug en helpt je verder.

Bekijk origineel

Waar gaat dit over? Een thuisabonnement? Of een mobiel abonnement? En welke aanpassing heb je gedaan? 

• Nieuwkomer
  • 16 maart 2025

Thuis abbo ja en tv eraf gehaald en terug gestuurd. De eerste maand ging goed en nu ineens weer €20 euro duurder!!

32 euro is geen normale prijs voor een thuisabonnement. Zelfs niet zonder TV. Had je dat abonnement verlengd met korting?

• Nieuwkomer
  • 17 maart 2025

Ik heb niks verlengt en alles staat nog hetzelfde als daarvoor. Ik heb enkel een extra tv weggehaald. Wat mijn prijs op €32 zou maken en nu ineens €52 zonder mijn akkoord.

Voor 32 euro heb je bij KPN geen internetabonnement. Ook niet zonder TV. Kun je een schermafdruk plaatsen van de laatste factuur 2de blad?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17 maart 2025

Het forum kan je hierbij niet helpen dit is een klanten helpen klanten forum ​@Bsvo94 
Het beste is om even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Bsvo94, ik lees dat er verwarring is over de prijs van je abonnement. Als je een wijziging doet, krijg je altijd een bevestiging van de wijziging per e-mail, inclusief een overzicht van de kosten. Daar kan je precies zien wat er gewijzigd is. Daarnaast kun je je facturen opzoeken via de MijnKPN app. Op de tweede pagina van de factuur staat altijd een specificatie van de kosten van je abonnement.

Kom je er niet uit of heb je nog vragen, dan is een belafspraak inderdaad de juiste weg, zoals huistijger al tipte! Een van mijn collega's belt je dan terug en helpt je verder.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 18 maart 2025
Bsvo94 schreef:

Ik heb niks verlengt en alles staat nog hetzelfde als daarvoor. Ik heb enkel een extra tv weggehaald. Wat mijn prijs op €32 zou maken en nu ineens €52 zonder mijn akkoord.

@Bsvo94 

Had je soms een tijdelijke korting na het afsluiten van een abonnement of een verlenging? 

Overigens is 52,00 nog steeds onder de reguliere prijs voor internet en TV. Zelfs voor nieuwe klanten begint de prijs bij 42,50 + 12,50 = 55,00.

Reageer