Skip to main content
Beantwoord

Factuurbedragen kloppen niet

• August 25, 2025
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedenavond,

de bedragen op de facturen (mobiele telefonie en thuis: tv en internet), komen niet overeen met de bedragen op de overeenkomst. In totaal zit er een verschil, in mijn nadeel, in van bijna € 32 per maand. 

Kunt u mij hier een reactie op geven en een oplossing voor aanbieden?

Met vriendelijke groet,

Bjorn Vissers

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Maaike_V (of Bjorn), ik weet niet of ik daar een reactie op kan geven. Ik heb geen andere informatie dan wat jij in je bericht noemt, op je profiel staan geen gegevens dus ik kan jouw facturen niet zien. 

Dit soort vragen kunnen het makkelijkste en snelste telefonisch bekeken worden, dan weet je direct wat de situatie is. Daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze website. Een collega kan de facturen dan samen met jou bekijken en de verschillen uitleggen.

2 reacties

• August 25, 2025

Ben je nieuwe klant? Sinds een paar maanden ofzo?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 27, 2025

Hoi ​@Maaike_V (of Bjorn), ik weet niet of ik daar een reactie op kan geven. Ik heb geen andere informatie dan wat jij in je bericht noemt, op je profiel staan geen gegevens dus ik kan jouw facturen niet zien. 

Dit soort vragen kunnen het makkelijkste en snelste telefonisch bekeken worden, dan weet je direct wat de situatie is. Daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze website. Een collega kan de facturen dan samen met jou bekijken en de verschillen uitleggen.