Skip to main content
Beantwoord

FightClub Live onterecht afgeschreven en abonnement niet te stoppen

• January 13, 2026
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Echt schandalig dat KPN hier niets aan doet. Ga ook klacht indienen bij de ACM. Als KPN hier verder niets aan wil doen vertrek ik. Mijn vrouw is ook zonder het door te hebben geabonneerd. Stoppen mislukt steeds. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@parko. Welkom op de KPN Community! Niet leuk natuurlijk om onverwachtse kosten tegen te komen op de factuur. Vooral als je niet weet hoe de dienst ooit geactiveerd is. 

Je reactie komt in eerste instantie uit een ander topic en daarin is uitgelegd dat we enkel een tussenpartij zijn. We innen de abonnementskosten voor de dienst en geven dat weer door aan de partij waar de dienst loopt. We zijn niet betrokken bij het activeren of het afmelden. Als je het niet eens bent met hoe dit geactiveerd is of dat je niet goed geïnformeerd bent, dien je je te wenden tot de dienst zelf. Voor het afmelden of een klacht indienen kun je terecht op e-bill.mobi. Daar kun je de stappen doorlopen.

Hopelijk lukt het nu wel om de dienst af te melden en wellicht om de kosten terug te krijgen. 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2026

Hey ​@parko. Welkom op de KPN Community! Niet leuk natuurlijk om onverwachtse kosten tegen te komen op de factuur. Vooral als je niet weet hoe de dienst ooit geactiveerd is. 

Je reactie komt in eerste instantie uit een ander topic en daarin is uitgelegd dat we enkel een tussenpartij zijn. We innen de abonnementskosten voor de dienst en geven dat weer door aan de partij waar de dienst loopt. We zijn niet betrokken bij het activeren of het afmelden. Als je het niet eens bent met hoe dit geactiveerd is of dat je niet goed geïnformeerd bent, dien je je te wenden tot de dienst zelf. Voor het afmelden of een klacht indienen kun je terecht op e-bill.mobi. Daar kun je de stappen doorlopen.

Hopelijk lukt het nu wel om de dienst af te melden en wellicht om de kosten terug te krijgen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 15, 2026

Blijft een slechte zaak dat KPN, wetende dat er zoveel mensen op een dubieuze wijze aan dit abonnement gekoppeld worden, niets onderneemt en zich veilig afzijdig opstelt. Valt mij zeer tegen.

Mer de dienst contact gehad en zij lossen de zaak keurig op. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Daar ben ik blij om!