Skip to main content
Beantwoord

Foutieve omzetting van 2 mobiele abonnementen terugdraaien

• September 19, 2025
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Geachte.

Een paar maanden terug hebben we ons abonnementen pakket (alles loopt via kpn) herzien en ook twee nieuwe telefoons via kpn gekocht.

Nu zijn allen abonnementen in werking en blijkt het abonnement van mijn dochter ipv onbeperkt data maar 10gb te hebben en mijn tablet een abonnement met onbeperkt data te hebben gekregen.

Ik vraag u nu het onbeperkte abonnement op het abonnement van mijn dochter te zetten en mijn tablet het oude abonnement terug te geven daar dat een goedkoop en interessant abonnement was.

graag uw reactie en actie.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Edzartplanting binnen MijnKPN kun je maandelijks je abo naar boven en beneden bijstellen en gaat dan in per de eerstkomende factuurdatum.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Beste ​@Edzartplanting binnen MijnKPN kun je maandelijks je abo naar boven en beneden bijstellen en gaat dan in per de eerstkomende factuurdatum.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 21, 2025

Hi ​@Edzartplanting, welkom bij onze community. 

Goed dat je de vraag hier stelt, ik kan me voorstellen dat het onhandig is dat deze abonnement om zijn gedraaid. 

Dit is inderdaad de snelste oplossing. In de tussentijd kun je in Mijn KPN ook data delen tussen onder de abonnementen mocht je eerst niet genoeg hebben aan de 10 GB.Â