Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding WK hoesje Voor Jou Vrijdag: code al gebruikt

• June 5, 2026
  • 11 reacties
  • 139 keer bekeken

ik weet niet of ik hier goed zit maar had bij het vrijdagkado een code gekregen voor een wk hoesje

ik kom echter niet verder met betalen, geeft opeens aan dat de code al gebruikt is, 

wie weet de oplossing?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Maggie, ik krijg net een terugkoppeling dat mijn collega contact met je heeft opgenomen en dat je een nieuwe code hebt ontvangen. Hopelijk is het zo dus gelukt. 

11 reacties

• Auteur
  • Topper
  • June 5, 2026

ik heb met het vrijdagkado een code aangevraagd/gekregen, kom tot de betaling en geeft hij aan dat de code al gebruikt is, hoe kan ik dat oplossen want heb nog geen hoesje besteld

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Maggie61, goed dat je dit hier meldt. 

Ik zoek dit voor je uit. Ik zie dat jij je profiel al hebt ingevuld met je gegevens, ik ga dus voor je bezig. 

• Auteur
  • Topper
  • June 5, 2026

oh ja, ik was al bezig en moet nog even het klantnummer vermelden

Erwin van KPN
Moderator

Dankjewel ​@Maggie61 .  Ik heb met een afdeling gemaild.  Omdat we tegen het weekend zitten kan het even duren voordat ik antwoord hebben . Maar weet dat we dit voor jou gaan regelen. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • June 5, 2026

alles stond om 1:00 vannacht al op uitverkocht van de iphone hoesjes behalve de 15 pro max

• Auteur
  • Topper
  • June 8, 2026

hallo, denk niet dat het nog gelukt is? las bij t vrijdagkado ook dat alle hoesjes inmiddels uitverkocht zijn 😢

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 8, 2026

Nog niet ​@Maggie61 maar zodra we meer weten, zullen we je dat zo snel mogelijk laten weten! En bedankt voor jouw geduld 🙏🏻

• Auteur
  • Topper
  • June 9, 2026

dankjewel voor alle hulp!😊

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2026

Hi Maggie, ik krijg net een terugkoppeling dat mijn collega contact met je heeft opgenomen en dat je een nieuwe code hebt ontvangen. Hopelijk is het zo dus gelukt. 

• Auteur
  • Topper
  • June 9, 2026

klopt, ben zelfs persoonlijk gebeld en ja...het is gelukt! 😊 bedankt voor jullie hulp!

groet!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 10, 2026

Top, fijn om te horen en bedankt voor je terugkoppeling hier.