Hallo. Bij het aanmelden op het forum heb ik iets te snel doorgeklikt en zag ik achteraf pas dat mijn gebruikersnaam “ebroeen” is geworden in plaats van “ebroeken”.
Ik zou dit graag aangepast zien.
Hallo. Bij het aanmelden op het forum heb ik iets te snel doorgeklikt en zag ik achteraf pas dat mijn gebruikersnaam “ebroeen” is geworden in plaats van “ebroeken”.
Ik zou dit graag aangepast zien.
Geen nood
Bij deze
Mocht je andere vragen hebben, laat het dan vooral weten.
Dank je
Bij deze
Mocht je andere vragen hebben, laat het dan vooral weten.
Hey Bart!
Kan je mijn gebruikersnaam wijzigen in JoshuaW of iets met een random nummer erachter?
Beste
Zou ook mijn gebruikersnaam veranderd kunnen worden? Ook ik heb iets te snel doorgeklikt.
Graag iets met Lobke of LobkeW (er mogen ook cijfers of tekens achter).
Alvast bedankt.
Hi, kan ik mijn naam ook zelf veranderen?
Hi, kan ik mijn naam ook zelf veranderen?
Hallo
Je kunt het dus niet zelf doen.
Bedankt, dat maakt niet zoveel uit, maar ik wil graag mijn achternaam weg :)
Bedankt, dat maakt niet zoveel uit, maar ik wil graag mijn achternaam weg :)
Ik heb het voor je aangepast
Hallo, zou mijn naam ook aangepast kunnen worden naar DaanS?
Die is er al
Goedendag,
Ook ik zou graag mijn gebruikersnaam willen wijzigen. Nu staat mijn volledige naam er volgens mij. Ik wil graag alleen mijn voornaam gebruiken: Greetje.
Alvast bedankt. Wel jammer dat ik dit zelf niet kan doen.
Goedendag,
Ook ik zou graag mijn gebruikersnaam willen wijzigen. Nu staat mijn volledige naam er volgens mij. Ik wil graag alleen mijn voornaam gebruiken: Greetje.
Alvast bedankt. Wel jammer dat ik dit zelf niet kan doen.
Hallo
Het kan echter een paar dagen duren, het forum is geen chatdienst waar à-la-minute gereageerd wordt.
Zo te zien bestaat er al een Greetje, dus je moet een andere naam bedenken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.