Beste KPN-er/ster,
Graag ontvang ik ons abonnementsnummer.
Eigenlijk had die mevrouw van contactservices.org@eu.contactservices.org dat ons moeten sturen namens KPN maar zij is dat vergeten ofzo. Zij heeft wel een mail met de pincode gestuurd voor KPN tv maar die is onbruikbaar zonder abonnementsnummer. Ik weet dat omdat een medewerker/ster van de helpdesk in het statusoverzicht kon zien dat die sufferd van contactservices het gewoon NIET gedaan heeft wat ze moest doen.
Ik heb ook nooit een contract ontvangen waar het in vermeld zou staan. Ben ik nu eigenlijk wel gebonden aan glasvezel van KPN?
In de map “We helpen je graag op weg” staat dat je het abonnementsnummer nodig hebt om glasvezel te activeren .
Ik kreeg wel een cijfercode van een helpdeskmedewerker/ster maar dat waren 15 cijfers i.p.v. de benodigde 10. Dat werkte niet om een en ander te koppelen.
Vervolgens nogmaals gebeld en kreeg ik na veel vaag gepraat van de helpdeskmedewerker/ster een 10 cijferige code …. Die ook niet werkte!
Wij hebben internet keihard nodig hier in dit huis dus graag afdoende helpen en stuur ons het abonnementsnummer vóór 2 mei want dat is de aansluitdatum.
Het verzendproces van het pakket is ook al zoiets. Twee keer uitgesteld op het laatste moment. Daar blijf je dan voor thuis.
Vriendelijke groet
J.H.M. Smit