Hallo Forum,
op 21 maart jl ben ik overgestapt naar Ziggo (zodra glasvezel eindelijk is doorgetrokken naar mijn huis en is doorgegeven aan KPN, kom ik gelijk weer terug). Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice.
Ik heb op 21 maart keurig de onderstaande mail ontvangen van KPN:
Beste meneer X, |
We hebben je opzegging verwerkt. Je kunt vanaf vandaag geen gebruik meer maken van Hussel Internet 100 Mbit/s met klantnummer 123456789 |
Factuur en eindafrekening |
Heb je nog vragen? |
Vanaf 21 maart heb ik niks meer vernomen van KPN, ook geen dozen ontvangen om de tv boxen en Experiabox terug te sturen. Wel wisten ze mij te vinden voor de facturen die geincasseerd werden.
Vorgie week telefonisch contact gehad met de klanenservice over bovenstaande, de jonge man die mij hielp, begreep er niet echt veel van, en ik hem ook niet echt wegens zijn slechte/gebrekkige Nederlands.
Hij gaf mij wel het advies om de tv boxjes en modem gewoon te verzenden naar KPN, en gaf ook het adres door waar ik ze heen kon sturen. Toen ik vroeg of KPN mischien de lege verzenddozen kon versturen naar mij, zodat ik daar de tv boxjes en het modem in kon doen, en weer retour sturen naar kPN (wat KPN en de overige providers al jaren doen zonder te vragen), moest hij dit even overleggen met zijn chef/collega (?).
Na een paar minuten wachten, gaf hij mij heel blij door dat ik binnen een week dozen zou ontvangen, waarin ik de tv boxjes en modem in kon doen, en deze weer retour kon sturen.
Geen dozen gezien helaas.
Zouden jullie misschien kunnen kijken of KPN uberhaubt wel weet dat ik al 2 maanden geen klant meer ben bij hun?
Mijn gegevens staan in mijn profiel.
alvast bedankt voor het lezen :)
Mvg, Robert