Skip to main content
Vraag

Geen bevestiging ontvangen van besteld Sim only abonnement

• July 17, 2026
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb gister een sim only abonnement besteld en heb bevestigd met de 1 cent overboeking. Maar nooit bevestiging gehad en als ik het opnieuw probeer te doen kan ik me nummer niet meer behouden omdat dat dus al gedaan is.

me andere provider gaf me wel een bevestigingsmail dat me nummer overgaat naar een andere provider.

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Waled56 

Welkom op de community van KPN.

Je behoort van elke bestelling, zoals in jouw geval een sim-only abonnement, een bevestiging per mail te krijgen, alsmede de overeenkomst met KPN.
Heb je ook de spam map van je mailbox gescheckt??

Als je helemaal niets per mail hebt ontvangen, kan het mogelijk ergens fout zijn gegaan.
Ik adviseer je daarom contact op te nemen met de klantenservice van KPN via 0800-0402.

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan nagaan wat er eventueel aan de hand is, en je alsnog de bevestiging en de overeenkomst naar je toesturen.

Laat nog wel even weten hoe het is afgelopen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 17, 2026

Ik kan op dit moment niet bellen en zou graag per mail of chat contact willen met een kpn medewerker. Is dat ook mogelijk?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Waled56 

KPN is helaas niet bereikbaar via chat of per email, wel kun je een privé bericht sturen via de volgende social media:

Daarnaast kun je ook langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langsgaan, neem in dit geval je geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@Waled56! Welkom op de KPN Community! Ik kan mij voorstellen dat je daar dan graag duidelijkheid over wil hebben, heb je die al gekregen via één van de kanalen die Michel noemde? Anders denk ik graag nog even mee. Vul dan jouw profiel nog even in en geef mij hier een seintje dan kijk ik even met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 20, 2026

Ik ben er nog niet uitgekomen ik krijg maar geen mail maar heb wel een sms gehad dat me nummer is overgenomen. Maar ik ben nu in het buitenland en kan niet bellen en heb een esim aangevraagd maar krijg maar geen email. Ik kan ook niet me telefoonnummer koppelen aan mijn account omdat ik een klant nummer nodig heb en die heb ik niet gekregen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@Waled56, ik snap dat dit dan wat complicaties oplevert al zou het ook gewoon vanuit het buitenland moeten kunnen. Heb je al een MijnKPN account? Ik kan het niet voor je activeren maar kijk nog eens naar deze instructies en deze pagina op KPN.com.