Skip to main content
Vraag

Geen bevestigingsmail ontvangen voor mobiel abonnement ondanks betaling

• April 29, 2026
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en betaald maar kreeg geen bevestigingsmail. Het geld is wel van de rekening af. Er staat ook niks in mijn account. Ik probeer te bellen maar heb een buitelands telefoonnummer (nieuw abonnement dus aangevraagd met als doel een 06 nummer te hebben) maar dat lukt dus niet. Op het 0612001200 nummer word ik afgewezen owv mijn buitenlandse nummer en terugbellen kan niet naar een buitenlands nummer. Hoe kan ik KPN contacteren?

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 29, 2026

Hallo ​@Kim19891 ,

Je kunt bellen met KPN klantenservice op 0800-0402. 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Kim19891, welkom bij de community!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet als het bedrag al is afgeschreven. Ik kijk graag even met je mee wat er precies aan de hand is.

Zou je je profiel hier op de community willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en met je meekijken naar de status van je bestelling.

Laat je het weten zodra je dat hebt gedaan? 😊